Skip to main content

Pneimatiskās piekares remonts

Privātuma politika

Mēs cienām savu Klientu un citu datu subjektu tiesības uz viņu privāto informāciju un apstrādājam viņu personas datus likumīgi un godīgi, lai attaisnotu viņu uzticību.
Mēs ievācam tikai tos Klienta datus, kas nepieciešami Sabiedrības darbību veikšanai un/vai Sabiedrības mājaslapas (turpmāk – Vietne) lapu apmeklēšanai, lietošanai, pārlūkošanai. Mēs nodrošinām, ka savāktie un apstrādātie Klienta dati būs droši un tiks izmantoti tikai konkrētiem mērķiem.
Iesniedzot mums savus personas datus, jūs piekrītat šīs Privātuma politikas noteikumiem, saprotat tās noteikumus un piekrītat tos ievērot.

1. Pamatjēdzieni

1.1 Uzņēmums vai personas datu pārzinis – PNEUMOCARS, UAB, slēgta akciju sabiedrība, kas izveidota un darbojas saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem, kuras juridiskās personas kods ir 305157414, juridiskā adrese Pelesos St. 1, LT-02161 , Viļņā, dati tiek apkopoti un glabāti Juridisko personu reģistrā, kas atrodas Kā elektroniskā veikala www.pneumocars.lt administrators.
1.2. Klients vai Datu subjekts – aktīva pilngadīga persona, t.i. t.i. 18 (astoņpadsmit) vai vairāk gadus veca fiziska persona vai nepilngadīga rīcībspējīga persona, kas ir vismaz 16 (sešpadsmit) gadus veca un kurai ir vecāku vai aizbildņu piekrišana (izņemot emancipācijas gadījumu), kura izmanto Sabiedrības Elektroniskā veikala pakalpojumus. , kuras personas datus Uzņēmums apstrādā saskaņā ar šo Privātuma politiku un Lietuvas Republikas likumiem un citiem tiesību aktiem, kas regulē personas datu tiesisko aizsardzību.
1.3. Elektroniskais veikals – Sabiedrības elektroniskais veikals www.pneumocars.lt.
1.4. Pakalpojumi – visi Sabiedrības sniegtie pakalpojumi.
1.5. Personas dati – jebkura informācija, kas saistīta ar fizisku personu – Datu subjektu, kura identitāte ir zināma vai var tikt tieši vai netieši noteikta, izmantojot tādus datus kā personas kods, viena vai vairākas fiziskas, fizioloģiskas, psiholoģiskas, ekonomiskas, kultūras vai sociālas pazīmes, kas raksturīgas cilvēks parakstās
1.6. Personas datu apstrāde – jebkura darbība, kas tiek veikta ar personas datiem: vākšana, ierakstīšana, uzkrāšana, glabāšana, klasificēšana, grupēšana, savienošana, maiņa (papildināšana vai labošana), nodrošināšana, publicēšana, izmantošana, loģiskās un/vai aritmētiskās darbības, meklēšana, izplatīšana, iznīcināšana vai cita darbība vai darbību kopums
1.7. Sīkdatne ir atbilstošs fails ar unikālu identifikācijas numuru, kas no Elektroniskā veikala vietnes tiek pārsūtīts uz Elektroniskā veikala apmeklētāja datora cieto disku, lai Elektroniskā veikala administrators varētu identificēt apmeklētāja datoru un redzēt viņa darbību Elektroniskajā veikalā. , kā arī uzturēt pareizu Elektroniskā veikala funkcionalitāti.
1.8. Tiešais mārketings ir darbība, kuras mērķis ir piedāvāt fiziskām personām preces vai pakalpojumus pa pastu, tālruni vai citādā tiešā veidā un/vai lūgt viņu viedokli par piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem.
1.9. Privātuma politika – nozīmē šo dokumentu, kas nosaka Personas datu apstrādes principus un noteikumus, izmantojot Elektroniskā veikala pakalpojumus.

2. Vispārīgi noteikumi

2.1. Klients piešķir Sabiedrībai tiesības veikt visas Personas datu apstrādes darbības šajā Privātuma politikā paredzētajā apjomā un nolūkos.
2.2. Personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas Fizisko personu datu tiesiskās aizsardzības likumu un citiem personas datu apstrādi un aizsardzību regulējošiem tiesību aktiem, šo Privātuma politiku, Uzņēmuma iekšējo Personas datu apstrādes kārtību.
2.3. Tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Privātuma politiku aktuālajā redakcijā un piekrīt tai, veicot pirkumu Elektroniskajā veikalā. Ja Klients nepiekrīt kādai Privātuma politikas vai Privātuma politikas daļai, šajā gadījumā Klients nedrīkst veikt pasūtījumu vai iegādāties preci Interneta veikalā.
2.4. Privātuma politiku var apskatīt Interneta veikalā un izdrukāt jebkurā laikā. Privātuma politika var tikt mainīta, papildināta vai atjaunināta pēc Uzņēmuma ieskatiem. Jaunā Privātuma politikas versija tiek publicēta Elektroniskajā veikalā.
2.5. Klients var veikt pasūtījumu Elektroniskajā veikalā bez reģistrācijas vai pēc reģistrēšanās Elektroniskajā veikalā caur savu Kontu.
2.6. Sākotnējās reģistrācijas laikā Elektroniskajā veikalā, izmantojot Kontu, Klientam ir jānorāda sava e-pasta adrese un jāizdomā droša Parole un jāiesniedz Elektroniskajam veikalam precīzi Personas dati. Klients ir atbildīgs par to pareizību.
2.7. Lietojot Pakalpojumus, kā arī iepērkoties Elektroniskajā veikalā, Klientam vienmēr ir jāiesniedz Elektroniskajam veikalam precīzi Personas dati un ir atbildīgs par to pareizību.
2.8. Klientam ir tiesības jebkurā laikā mainīt un papildināt Kontā esošos Personas datus vai vērsties e-veikalā ar lūgumu anulēt Kontu.
2.9. Klients nedrīkst izpaust Paroli trešajām personām un glabā to drošībā, pretējā gadījumā visa ar to saistītā atbildība gulstas uz Klientu.
2.10. Uzņēmumam ir tiesības pilnībā vai daļēji mainīt vai papildināt “Privātuma politiku”. Privātuma politikas papildinājumi vai izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas dienas, t.i. t.i. no dienas, kad tie tiek publicēti Elektroniskajā veikalā

3. Personas datu vākšana, apstrāde un uzglabāšana

3.1. Uzņēmums respektē katra klienta tiesības uz privātumu. Klienta personas dati (t.i., vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, produkta/pakalpojuma piegādes adrese, vecums/dzimšanas gads, produkta/pakalpojuma maksājuma dati (bankas konta numurs, maksājuma veids utt.), pirkumu vēsture, kā arī ar Klienta piekrišana, vecums, dzimums, dzimšanas datums, dzīvesvieta) tiek vākti un apstrādāti šādiem mērķiem:
3.1.1. Elektroniskās komercijas nolūkā tiek apstrādāti šādi personas dati: vārds, uzvārds, dzīvesvieta (adrese), pirkumu vēsture (iegādāto preču veidi, izlietotās naudas summas), tālruņa numurs;
3.1.2. Tiešā mārketinga nolūkos tiek apstrādāti šādi personas dati: vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzīvesvieta (adrese), mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese;
3.1.3. Elektronisko pieprasījumu administrēšanas nolūkā Tiešā mārketinga nolūkos tiek apstrādāti šādi Personas dati: vārds, adrese, dzimums, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
3.1.4. Telefona sarunu ierakstīšana e-komercijas ietvaros, piekrišanas saņemšana personas datu apstrādei tiešā mārketinga nolūkos, līgumsaistību izpilde, no līgumiem izrietošo pretenziju un strīdu risināšana, apkalpošanas kvalitātes nodrošināšana un uzlabošana. Tiek apstrādāti šādi personas dati: vārds, uzvārds, tālruņa numurs, telefona sarunas ieraksts.
3.2. Klientam kā Datu subjektam ir šādas zemāk uzskaitītās tiesības saistībā ar Klienta Personas datu apstrādes kārtību:
3.2.1. Sazināties ar Sabiedrību ar lūgumu sniegt informāciju par to, vai Sabiedrība apstrādā viņa personas datus, un, ja tā, tad iepazīties ar apstrādātajiem personas datiem;
3.2.2. Vērsties Sabiedrībā ar lūgumu labot savus personas datus un/vai pārtraukt šo personas datu apstrādi, izņemot uzglabāšanu – ja, iepazīstoties ar personas datiem, tiek konstatēts, ka dati ir nepareizi, nepilnīgs vai neprecīzs;
3.2.3. Vērsties Sabiedrībā ar lūgumu dzēst savus personas datus, kuri tiek apstrādāti tikai ar viņa piekrišanu, ja Klients atsauc attiecīgo piekrišanu. Šīs tiesības nav spēkā, ja personas dati, kurus lūgts dzēst, tiek apstrādāti arī uz cita tiesiska pamata, piemēram, apstrāde ir nepieciešama līguma izpildei vai ir pienākuma izpilde saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem;
3.2.4. Ierobežot savu personas datu apstrādi saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, piemēram, uz laiku, kurā Sabiedrība izvērtēs, vai Klientam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas dati tiktu dzēsti;
3.2.5. rakstiski vai plaši izmantotā elektroniskā formā saņemt viņa sniegtos personas datus, kas tiek apstrādāti, pamatojoties uz viņa piekrišanu vai līguma izpildi, un, ja iespējams, nodot tos citam pakalpojumu sniedzējam (datu pārnesamība);
3.2.6. Nepiekrist savu personas datu apstrādei, ja personas datu apstrādes pamats ir likumīgas intereses, tostarp profilēšana tiešā mārketinga nolūkos (piemēram, mārketinga piedāvājumu saņemšana vai dalība aptaujās);
3.2.7. Jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei tiešā mārketinga nolūkos;
3.2.8. Vērsieties Datu aizsardzības valsts inspekcijā, ja jautājumu nevar atrisināt ar Sabiedrību.
3.3. Klienta Personas dati netiek nodoti trešajām personām, izņemot šādus gadījumus:
3.3.1. Kad ir saņemta Klienta piekrišana, kā norādīts šajā Privātuma politikā;
3.3.2. Personas dati e-komercijas nolūkos tiek sniegti Partneriem, kuri sniedz Sabiedrībai ar Sabiedrības darbību saistītus pakalpojumus;
3.3.4. kompetentajām iestādēm Lietuvas Republikas likumos un tiesību aktos paredzētajos gadījumos.
3.4. Klients apzinās savas tiesības nepiekrist savu personas datu apstrādei tiešā mārketinga nolūkos, t.i. Klientam ir tiesības nekavējoties vai vēlāk izteikt nepiekrišanu.
3.5. Ja Klients nepiekrīt Privātuma politikai, Klients nevarēs izmantot Elektroniskā veikala pakalpojumus.
3.6. Uzņēmums īsteno organizatoriskos un tehniskos pasākumus, lai aizsargātu Personas datus no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, pārveidošanas, izpaušanas, kā arī no jebkuras citas nelikumīgas apstrādes. Uzņēmuma piemēroto personas datu aizsardzības pasākumu līmenis atbilst Lietuvas Republikas likuma prasībām. Klienta personas dati tiek šifrēti no viņa autorizācijas brīža Elektroniskajā veikalā. Pirkuma procedūra tiek veikta, izmantojot https:// protokolu. Personas datiem ir piekļuve tikai Sabiedrības pilnvarotām personām.
3.7. Klients piekrīt, ka gadījumos, kad tas ir nepieciešams saskaņā ar kompetentajām iestādēm